Cuma, Ocak 08, 2010

.

nasıl vakit buluyor insanlar da -pekcokseyden- geri kalmıyorlar anlamıyorum
kendimi korku filminde korkulan seyden kaçmaya çalışan ama koşamayan insanlar gibi hissediyorum. ayakkabılarım büyüyor da büyüyor, ağırlaşıyor da ağırlaşıyor.
kitap okumak istiyorum, saat 12 olmus oluyor, 1.sayfanın sonunda uyuya kalıyorum.
film filan zaten izlemiyorum, sinemaya gitme ortalamam 3 ayda bir.
(avatara bir haftada iki kere giderek ortalamamı 3 ayda bire kadar yükselttim, artık siz düşünün)
iş yerindeki işler sanki elime yapışıyor, bitmek bilmiyor, bir bakıyorum saat olmuş beş.
haftasonu tatilleri desen? 2 gün napıyorum da yapcağım şeyleri yapmadan geçiyor muamma.
yıllık tatil zaten arada bul. 185 ülke olan bir gezegende senede bir ülke görsem, istediğimi yapmak için elf olmam lazım, ama değilim şimdilik.

Hiç yorum yok: