Salı, Ekim 13, 2009

13 ekim

speed

bugün doğum günüm. yıllar işte yukardaki gibi geciyor!

kendime az önce bir hediye daha aldım. ama bununla istediğim şeyi nasıl yapacağım hakkında en ufak bir fikrim bile yok. ama onu guzel yapan da bu zaten. çektiğim fotoğrafları koyduğum harika bir web sitem olacak. ben olmasaydım bu hayatta ne yapardım bilmiyorum. iyi ki varım ve bu yüzden çok da mutluyum.

geçen hafta 13 ekim 1919'da doğmuş birisiyle tanıştım. insanlarla genelde ikinci cümlede aynı gün doğduğunuzu farketmezsiniz ama yaşlı birisi sizin yanınıza gelip elinizdeki makinaya bakıp "bence benim fotoğrafımı çekmelisin çünkü haftaya 90 yaşına giriyorum" derse sizin de haftaya doğum gününüzse farkedersiniz!

not :facebooku haz etmiyorum hem de hiç. eğer şuan düşündüğüm gibi düşünmeye devam edersem, anlık bir nefret değilse bu sene içinde hesabımı kapatmak istiyorum.