Çarşamba, Mart 31, 2010

havadan sudan muhabbet

geçen gün 5 suları karnım acıktı, ofiste kantinvari bir yer var aşağıda, asansörle oraya iniyorum. ara katlardan bir kız bindi, neyse beraber indik bir şeyler alıp tekrar asansörle yukarı çıkıyorum yine aynı kız. bari iki muhabbet edeyim dedim, yabancıların değişiyle "short talk", havadan sudan. ne konuşabilirsin ki hiç tanımadığın biriyle en fazla?

ben: insan da bu saatlerde acıkıyor öyle değil mi?
kız: evet gerçekten. özellikle bu aralar iştahım çok açık. zaten miğdem de bulanıyor. korkuyorum, sanırım hamileyim.
içimden bir "haydaaaa..." neyse normal bir şekilde muhabbete devam edelim
ben: aa öyle mi, planlamıyor muydunuz? yeni mi evlendiniz? (türkiye'deyiz, burada insanlar genelde evliyken hamile kaldıklarında bundan söz ediyorlar)
kız: evet, daha 6 ay oldu, çok erken (endişeli bir surat)
(vah vah, yani öylesine bir laf atmıştım halbuki, ne diyim yavrum ben sana)
ben: istersen bir test yap?
kız: evet yaptırmıştım ama negatifti, şimdi de çok geciktim hala regli olmadım. bu sefer hastaneye gideceğim.
ben: ee hadi hayırlısı olsun, yani olduysa, yani olmasa da, herşeyin hayırlısı
sonra asansörün kapısı açılır ve kız iner
kız: evet hayırlısı.. iyi günler..

Hiç yorum yok: