Cuma, Mayıs 22, 2009

durum raporu

hiçbirşeye vakit bulamıyorum. tonlarca fotograf cektim hicbirini elden geciremedim ne zamandır. yarın sabah artık sülükleri olmayan sülüklü göle gidiyorum, yine bir ton fotograf cekicem. gecen hafta viyanaya arkadas ziyaretine gittim, unutmadan detayları yazarım belki. vakit bulabilirsem. bugun caroline'a gittim neil gaiman'ın romanından uyarlanmıs animasyon. soyle bir durum varki benim cocugum olsa 7 yasından kucuk bu filme goturmezdim, clementine'in benim jenerasyona verdigi etkiyi de gecerdi cunku. filme gelen cocuklar dehset içinde izledi. animasyon olunca hemen vakvak amca falan geliyor milletin aklına ve de hepsi turkce dublajlı gosteriliyor sinemalarda. ama kitabındaki etkiyi tabi ki vermedi klasik, ama hiç de fena degildi. 3 boyutlu gozlukleri asırmadık evde boyle seyleri koyacak yerimiz kalmadı cunku. bir durum raporu verir bir halim var biliyorum cunku acelem var, uyumam lazım sabahın korunde yola cıkıcam. mutfakta sakın mavi giyinmeyin ve hoscakalın.

Hiç yorum yok: